Måndagsrundan #VR (stats)

Det blev en mycket trevlig och behaglig Måndagsrunda ner till Bratteborg och hem.

Deltagare: Persmeen, Marcus, Martin, Ola, Fredde och Calle.

Spurtpriser
Kommunskylt (ut)
Fredrik 50p
Martin 25p

Bratteborg
10p Fredrik
5p Martin

Kommunskylt (in)
50p Persmeen
25p Fredrik

Det lilla lilla berget.
10p Persmeen
5p Martin

Stats.
Moving Time: 02:06:34
Avg Moving Speed: 30.2 km/h
Max Speed: 65.2 km/h

En runda för alla VR cyklister! (och alla andra) Vi siktar in oss på Bratteborgan i behagligt tempo, spurter vid kommunskylt ut, (innan Bratteborg) Bratteborg och kommunskylt in (Ga E4). Inte minst myckt VR snack i klungan.

Detta inlägg publicerades i Måndagsrundan, Vätternrundan. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Måndagsrundan #VR (stats)

  1. Calle skriver:

    Där!

  2. Anders skriver:

    Jag är på.
    //Anders

  3. pelle skriver:

    O Yes, med nyspända ekrar! Tack till Eddie

  4. Marcus skriver:

    Kan. Har förslag på en liten banändring i Bratteborg som lägger till 1-2km och ett bergspris.

  5. Gustav skriver:

    Kan inte idag, tyvärr

  6. chr skriver:

    jobb hela kvällen 😦

  7. Pelle skriver:

    Hmm… förkylningen tilltar. Mkt tveksamt till start för min del.
    Vänta inte på mig, om jag hakar på trots allt så ser jag till att vara i tid.

  8. Martin skriver:

    Jag tänker vara med och hoppas att jag hinner komma dit i tid.

  9. Fredrik skriver:

    Där!

  10. Ola skriver:

    Där

  11. Ola skriver:

    Jag som trodde det var poäng på tredje platsen =)

Lämna en kommentar